20 september 2008

En ovanlig kväll


Det var inte bara det att jag var på tjejmiddag. Jag var dessutom på tjejmiddag i en av de största och lyxigaste våningar någon jag känner bor i. Jag är fortfarande i chock. Det flödade av meze, fiskgryta, lyxbröd, ostar och framför allt vin. Jag kan ha lämnat ett vinglas ovanpå ett skåp i hallen, jag måste ringa och säga det för det var så högt i tak att skåpet var så högt att man kanske inte ser vinglaset i första taget när man sveper omkring i korridorerna i fladdrande negligé. Vilket jag hoppas att Lisa gör.
Själv var jag läderläppen. Har börjat med min svarta midjekorta cape och under det svart skinnjacka och skinnshorts. Till svart dansbody, svarta mockapumps och svartguldigt halsband. Alltså helt svart, även det så ovanligt att det var nära att Tove inte kände igen mig.

Inga kommentarer: