19 juni 2008

Pocahontas


Efter en dålig pjäs behöver man god vegopizza. Servitören var förvånad över att vi ville sitta på deras ställe fastän de inte hade tv: "Vill ni inte se fotbollen, det är jättespännande?". Mm, eller så vill jag bara äta min mat utan att en massa svennemiffon skriker som om det vore midvinterblot precis bredvid min tallrik.
Eftersom jag och Samira hade haft en sjukt snabb Sex and the city-träff efter jobbet (vi hann med mycket på tjugo minuter) hade jag min indianklänning i beige fakemocka med bruna avskavda fakeskinndetaljer och guldkanter till svarta snabba små sandaletter med vristband.

3 kommentarer:

svenske floyd sa...

Matbilderna är jättefina, men snälla, när får vi se vad du har på dig, som ingressen tycks utlova?

ärtan sa...

Sådärja! Du tycker väl inte fortfarande att pizza är samma sak som smältostmackor? Och vet du, i år har jag försökt men verkligen inte gått igång på EM. Kanske för att jag inte längre är ihop med Z.

j sa...

den där pizzan ser utsökt ut. vegopizzor är de godaste, kronärtskockor och sparris ska det vara på! gillar din blogg, den är så fin!