03 april 2008

Oöverlagd handling


Precis när det började se ut som om jag sammantaget skulle komma att få en fantastisk matvecka kommmer en sådan här kväll. Jag tittade nyss förvånat i påsen som jag hade med mig hem: i det förvirrade tillstånd som 7Eleven är gjort för att försätta köpare i tyckte jag visst att det här borde kunna ses som ett bra resultat av en lite kvick kvällsmatshandling på vägen hem. Ser fram emot en ny dag i morgon med nya chanser till goda och genomtänkta matupplevelser. Börja på ny kula liksom.
Ny garderob också. Jag har nämligen den gråsvartrandiga kjolen igen, med en helknäppt och instoppad kofta igen, fast den här är svart och lite silkig. Och med ett svart resår/mocka-skärp med en stor guldozelot med briljanter på, som jag till min glädje hittade i datorväskan i morse.

Inga kommentarer: