29 januari 2008

Sen supé med mig själv


Rågrundlar med västerbotten och pumpafrön, ackompanjerade av Berocca. Det är lite som läsk fast med "essential nutrients that work in synergy to help those with hectic lifestyles stay sharp". Men jag tycker det verkar mest som läsk, jag är inte så förtjust egentligen men min syrra är eld och lågor och jag har fått det av henne.
Jag åt först stående vid diskbänken (det är jag förtjust i) och sedan framför datorn, iförd svart tubklänning med guldfjällsskärp, svart kofta och neonhalsband i plast med två stora pilar som pekar åt vänster, en grön och en gul. De matchar både pocketupplagan av Hunter S Thompsons Fear and loathing on the campaign trail 72 och min nya almanacka som jag köpte i dag när jag upptäckt att jag fått in lite oväntade stålars på kontot.

Inga kommentarer: