13 november 2007

Bergochdalbana


Jag kom hem ensam, sent, kallt, hungrig och det var helt dammigt och hemskt hemma och alltsammans stod i alldeles för stark kontrast till den fantastiska dansföreställning jag just sett. Men så öppnade jag kylen och hittade en hel form med den ljuvligaste moussaka som jag ju hade gjort ... närdå? Var tvungen att kolla här på bloggen och konstaterade att det var över en vecka sedan och då borde man väl kanske inte äta den? Ringde T som inte heller var säker på om jag borde det. Så jag skyfflade ner den i soppåsen och började gråta för att jag blev så innerligt besviken, och åt tre knäckemackor med Ejderns och solrosfrön i stället, nersköljda med en ljummen Ramlösa.
Iförd grå fiskbensmönstrade strumpbyxor, vit sidenjacka med grått tryck (en Mats & Moa, gjord av en gammal NK-flagga) och vita pärlörhängen i form av rosetter.

Inga kommentarer: