05 september 2007

Tidningsbudets fel


Sent jobb, kallt, mörkt, och sen hämtmiddag. Men en krypande myskänsla inför att äta indiskt framför Studio 60 som helt säkert skulle börja någon gång efter tio. Bara det att dramadokumentären om Indien aldrig ville sluta. Och till slut fick jag räkna ut i huvudet att nej, i tisdags var jag på Baryshnikov och Laguna, det var ju i onsdags jag såg den där serien, så det är ju i morgon (i kväll) den sänds. Suck. Allt detta bara för att jag inte fick någon kulturdel i går.
Jag hade en blus i indisk bomull, smalrandig i lila, blått och glittertråd, med stor volangkrage och knythals, mörkblå veckad kjol och lila strumpbyxor.
(PS. Gud vad jag har börjat kolla på tv mycket. Helt sjukt. Härom natten drömde jag att jag flörtade med och antagligen hånglade upp, fast jag hann vakna innan, Nathan Barley.)

Inga kommentarer: