30 maj 2007

Dinner and a movie


Mm jag älskar the look of avlagrad olja och curry på het kokosbuljongyta, med kräftstjärtar och olika grönsaksslanor i botten. Men jag skulle nog hellre få ris än snedskuren vit typ bakeoffbaguett till.
Var på impulsbio i går och träffade Hanna för första gången på länge, hon var Sicilienbrun. Jag var blek, särskilt mot svart höghalsad volangblus med färgglada bandkanter, till blå omlottknytjeanskjol, svarta strumpor och promenadklackade lackskor.
I dag är jag glad för tre saker hittills: 1) att jag läste att R Kelly släpper tolv nya avsnitt av Trapped in the closet i år, 2) att jag var på Friskis i morse 3) att jag tyckte att det var just Trapped in the closet-slingan fast instrumental till stretchingen, kan det stämma? Bonus: att Ville och Staffan spelar på F12 i kväll.

Inga kommentarer: